کتاب Microsoft project 2019

چند وقت پیش تصمیم گرفتم با توجه به تجربه های کاری و بازخوردها از دوره ها و کلاس های برگزارشده، تغییراتی را تو نسخه کتاب قبلی و کاهش صفحات آن بدلیل هزینه ها چاپ کاغذ و بالطبع اون هم ساده کردن مطالب داشته باشم. برای همین کتاب جدیدم رو طی یکسال و نیم نوشتم و امیدوارم که مورد تایید خوانندگان محترم باشد. قبول زحمت و مسئولیت کتابم رو هم انتشارات محترم دیباگران کشید. عنوان کتابم آموزش کاربردی Microsoft Project 2019 هست که از لینک میتونین خرید داشته باشید.

 

Microsoft Project 2019, msp 2019

توضیحات پشت جلد:

مدیریت هر پروژه مهم‌ترین عامل در موفقیت یا شکست آن است. طبق آمار اکثر پروژه‌ها در زمان مقرر با هزینه و کیفیت مشخص شده تکمیل نمی‌شوند و معمولاً عامل اصلی این شکست، ضعف مدیریت پروژه است.

برنامه‌ریزی و کنترل هر پروژه، یکی از مباحث مهم مدیریت پروژه می‌باشد. برنامه‌ریزی و کنترل پروژه بدون ابزار مناسب کار ساده‌ای نیست. کنترل پروژه فرایندی است در جهت حفظ مسیر پروژه برای دستیابی به یک تعادل اقتصادی موجه بین سه عامل هزینه، زمان و کیفیت در حین اجرای پروژه، که از ابزار و تکنیک‌های خاص خود در انجام این مهم کمک می‌گیرد و Project یکی از بهترین ابزارهای آن به شمار می‌رود.

کتاب Microsoft project 2019 تمام سطوح مقدماتی، متوسطه و پیشرفته را در بر می‌گیرد. هدف از تهیه این کتاب ارائه منبعی کاملاً مفهومی و کاربردی بوده است که علاوه بر کاربری نرم‌افزار، اصول و مفاهیم کار و همچنین کارکرد هر قابلیت نرم‌افزار را در شرایط کاری واقعی توضیح دهد. این مجموعه طوری طراحی شده است که استفاده از آن برای سطوح مختلف علمی افراد ممکن باشد. مطالب مطروحه برای استفاده از نرم‌افزار Project در برنامه‌ریزی و کنترل پروژه می‌باشد. اگر اطلاعاتی از برنامه‌ریزی و کنترل پروژه نداشته باشید، قادر به استفاده از نرم‌افزار و در نتیجه کتاب، نخواهید بود. با وجود آن برخی مباحث برنامه‌ریزی و کنترل پروژه، به خاطر اهمیت زیاد یا وابستگی زیاد مطالب کتاب، به طور مختصر توضیح داده شده‌اند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *